neděle 21. října 2012

Tak konečně mám dotykový telefon s Androidem - Huewei Ideos 3

Tak konečně androidím. Zakoupila jsem si nový telefon Huewei Ideos 3, měla jsem Sony Ericsson verzi j108i, nemohla jsem si nijak stěžovat, využívala jsem placený internet, hlavně kecálky ICQ jsem využívala plně, občas na nějakou stránku skočila a občas napsala něco do blogu, nebo písla email. Foťák měl taky slušný 5 megapixelů. Spousta nastavení co se týče foťáku, takže fotečky nevypadaly vůbec špatně, měla jsem ho přes rok a půl, ale už to chtělo fakt změnu. Koupila jsem si dotykový Huewei Ideos 3, má horší foťák jen se 3 megapixeli, ale dnes digitálí foťáky jsou opravdu za pár kaček, takže mě to zase až tak moc neštve, že bych nikde nefotila. Nevím zda výhoda, ale je ve předu kamerka, takže můžete buď fotit zadním foťákem, nebo přední kamerkou na sebe. Ovládání foťáku je jednoduchý, protože vlastně nic extra nenabízí. Co musím pochválit je design mobilu, je lehounký, úzký, má snímatelné zadní krity a v balení krabice jsem měla na výběr další dva bílí, a růžový, momentálně jsem si místo černého dala onen bílí. Jako operační systém má android, takže aplikace stahujete rovnou z obchodu Google Play. Všechno funguje jak má. Má docela dobrý přehrávač hudby a filmů. nechybí samozřejmě slot na paměťovky. Je to na mikro SD. Já mám třeba osmigigovou kartu, ale asi bych si přála 16 gigovou. Co jsem se ptala v obchodech tak i 32 gigová by snad údajně šla, ale podle méo názoru by se mohla sekat a dělat paseku. Já mám 8 giga a ani tak při filmech a písničkách to nenaplním, ale zase stahuju knihy, dokumenty a někdy mi karta slouží ve čtečce USB jako USB flash disk a tahám si na tom práci do noťasu atd.

Mobil si určitě oblíbíte, jasně, že existují mnohem lepší telefony, než je tenhle, ale pro méňe náročné lidičky bude určitě tenhle dotykáček s androidem stačit.



Info recenze Heureka.cz.
  • Úhlopříčka displeje (palce) ("): 3,2
  • Typ displeje: TFT LCD
  • Rozlišení displeje (bodů): 480 x 320
  • Počet barev displeje: 262 tisíc
  • Frekvence procesoru (MHz): 600
  • Dual SIM - telefon na dvě SIM karty: NE
  • Konstrukce telefonu: dotykový
  • Systém telefonu: Android 2.3
  • Typ procesoru: Qualcomm
  • Interní paměť : 256 MB
  • Podporované paměťové karty / typ karty: microSD; SD Card
  • GPS: ANO
  • Síťová frekvence (MHz): 1800; 1900; 850; 900
  • Síťová frekvence (3G) (MHz): 2100; 900
  • 3G modem: ANO
  • Bluetooth: ANO
  • IrDa infraport: NE
  • GPRS: ANO
  • HSCSD/HSDPA: NE
  • EDGE: ANO
  • WiFi: ANO
  • Integrovaný fotoaparát : ANO
  • Rozlišení fotoaparátu : 2048 x 1536 (3,2 Mpx)
  • Integrovaný blesk/přisvětlení: NE
  • Automatické ostření: NE
  • Rozlišení videozáznamu: 800 x 600
  • Typ akumulátoru: Li-Ion
  • Kapacita aku (mAh): 1400
  • Pohotovostní doba (hod.): 300
  • Doba hovoru (min): 250
  • 3,5 jack: ANO
  • Vibrace: ANO
  • USB port: Ano
  • HDMI : NE
  • NFC: NE
  • Akcelerometr (G-Sensor): ANO
  • Typ Sim karty: miniSim
  • FM rádio: ANO
  • Provedení výrobku: černá barva
Když má budoucnost styl...
Vyjádřete svoji jedinečnost pomocí barev. S HUAWEI IDEOS X3 ji můžete měnit kdykoli si vzpomenete. Bílá, červená, černá – stačí si vybrat, rychlou výměnu krytu zvládne každý! To, co zůstává, jsou přátelé. Pokud jim chcete být neustále nablízku, jednoduše zjistit, co zrovna podnikají, a podělit se s nimi o svůj status, oceníte možnost integrace SNS kontaktů do telefoního seznamu či možnost videohovorů. Proměňte svět ve vlastní barevnou komunitu!
  • Operační systém Android™ 2.3
  • Unikátní design se zaoblenými hranami
  • Intuitivní uživatelské prostředí, 3D desktop
  • Integrace sociálních sítí - kontakty, aplikace, widget
  • 3 vyměnitelné kryty v základním balení
Specifikace:
Operační systém Android ™ 2.3
Sítě a data GSM/GPRS Class/EDGE 850/900/1800/1900 MHz
HSDPA /UMTS 900/2100 MHz
Displej 3,2“ 480 x 320 TFT, kapacitní multitouch
Fotoaparát 3,2 Mpx
Navigace A-GPS, kompas
Procesor Qualcomm MSM7227 600MHz
Bezdrátové připojení Wi-Fi 802.11 b/g/n, mobilní HotSpot
Bluetooth 2.1 (A2DP)
Hudba Rádio FM
Paměť Interní 256 MB, podpora pam. karet SD až 32 GB
Aplikace GMS (Gmail™, Google Talk™, Gmaps™) seznam kontaktů propojený se sítí Facebook
Office & PDF Reader
Klient pro Microsoft© Exchange Email Server
Ostatní Senzory pohybu, světla a přiblížení, signalizační stavová dioda
Rozměry 110 mm (d) x 56,5 mm (š) x 11,2 mm (h)
Hmotnost 104 g
Baterie 1400 mAh Li-Ion
Obsah balení:
IDEOS X3, baterie Li-Ion 1400 mAh, nabíječka 100-240 V (bez kabelu), nabíjecí a datový kabel (micro USB), stereo sluchátka (3,5 mm jack), 2x zadní kryt (bílá a červená), dokumentace.
Rozměry výrobku:
  • Hmotnost (kg): 0.104
  • Výška (cm): 11.00
  • Šířka (cm): 5.65
  • Hloubka (cm): 1.12
Rozměry balení:
  • Hmotnost (kg): 0.800
  • Výška (cm): 8.00
  • Šířka (cm): 16.00
  • Hloubka (cm): 16.00
  • EAN: 6920702711377
  • Záruční doba: 24 měsíců

Žádné komentáře:

Okomentovat