čtvrtek 23. srpna 2012

Snídáte ráno, nebo na to kašlete?


Tak to by mně vážně zajímalo kolik lidí z Vás ráno snídá? Dopřejete si ten luxus vstát o chvilečku dřív a v klidu se nasnídat? udělat si čaj, džus, kávu, mléko a k tomu třeba rohlík s máslem, nebo tousty nebo křupky do mléka? Já nesnídám od té doby co jsem začla chodit do první třídy. Můj žaludej je poloviční mrzák a při zjištění , že mi hrozej zase žaludeční vředy jsem začla aspoň snídat ráno v práci, takže si cestou koupím nějaký rohlík a čaj si udělám v práci. Doma opravdu nesnídám. Špatným návykům se tak učej i malé děti ve školce, ale ty aspoň ráno mají snídani ve školce. Je to dobou, že lidé nesnídají, nebo jenom našim nezájmem o naše tělo a zdraví? Já když bych vstala dříve a chtěla si dopřát nějaký luxus udělám si hned ráno koupel s olejíčky a na snídani se vybodnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat